Жанр: Survival horror, Online only Издатель: Bohemia Interactive Studio Разработчик: Bohemia Interactive Studio Дата выхода:16 декабря, 2013 г (ранний доступ) Платформы:PC (Steam) Официальный сайт игры
Хоррор-экшен, выросший из безумно популярной модификации к Arma 2, предлагающей игрокам выживать в условиях нашествия зомби.
Yrik677677, я говорил не совсем об этом. У меня не слабо так бомбит, когда я без всего (совсем без всего), бегу по побережью к какому нибудь городу дабы залутаться, а тут на меня выбегает полностью экипированный человек и убивает. Я не вижу в этом никакой логики. Ладно если бы у меня было отличное снаряжение, вопросов бы вообще не было, но так...
Добавлено (05.02.2014, 19:55) --------------------------------------------- spectre14, если не уверен, то попробуй для начала в мод поиграть. Сделаешь для себя выводы и уже потом будешь решать. Там и возможностей больше и до сих пор обновляется кажется. Сервера для пираток вроде бы есть.
Мы вот с друзьями собрали тиму из трех человек и ходим. Людей без лута не трогаем, но конечно в полной снаряге людей ложим без разборов. Была комичная ситуация, как только зашли с другом на сервер, были в Электро. Так как ещё текстуры не прогрузились, то я увидел в здании 1 человека, н и побежал к нему, вбежал в комнату ,а там их двое и они в хорошей экиперовке с Эмочкой и камуфляжом, так пока друг орал в микрофон: "Френдли", я высаживал всю обойму в этих фраеров, так как очень испугался. Тут как сказать или тебя завалят или ты их. Потом через 10 минут по нас открыли огонь кто-то, друга чуть не убили, спас броник. Убигали к пожарке возле ТЭС, так и там нас обнаружили, ели ноги унесли в лес и то изрядно нас покоцали. Но зато другу М4 заработали и камуфляжик.
Была комичная ситуация, как только зашли с другом на сервер, были в Электро. Так как ещё текстуры не прогрузились, то я увидел в здании 1 человека, н и побежал к нему, вбежал в комнату ,а там их двое и они в хорошей экиперовке с Эмочкой и камуфляжом, так пока друг орал в микрофон: "Френдли", я высаживал всю обойму в этих фраеров, так как очень испугался. Тут как сказать или тебя завалят или ты их. Потом через 10 минут по нас открыли огонь кто-то, друга чуть не убили, спас броник. Убигали к пожарке возле ТЭС, так и там нас обнаружили, эли ноги унесли в лес и то изрядно нас покоцали. Но зато другу М4 заработали и камуфляжик)
Был в похожей ситуации. Лутаюсь в Берёзино, иду в больницу. Поднимаюсь и заворачиваю в первое отделение, осматриваюсь - ничего путного нет, оборачиваюсь и подхожу к лестнице, а там выскакивает 2 чела. Один пустой, второй с топором и орет "френдли, моему другу нужно воды", ну т.к. я был с рюкзаком(и Мосина при мне имелась) дал ему колы. Позже, тот что с топором подбегает ко мне и начинает долбить им. Я решил их не трогать и убежал. Он меня не слабо так продамажил. В итоге спрятался под кустом, перемотался и теперь с серым экраном(до этого была битва с 2-я неприятелями в школе неподалеку). Можно как-нибудь восполнить кровь(или хп), не занимаясь её переливанием?
Asinit529, Посоветую только попить и поесть, и ешь не половину еды, а именно всю, желательно Рис, он очень питательный, я его сожрал помню и кажется сардины и все запил бутылкой воды, краски восстановились почти мгновенно!
Добавлено (05.02.2014, 22:17) --------------------------------------------- spectre14, Честно говоря кирпичей только больше если ты один играешь
Дааа, играть толпой веселее) Вчера той же тимой увидели троих людей в снаряге, я одного успел убить, пока выбегал второй и я целился в него, так как сидел за машиной, мой криворукий друг, выстрелил мне сзади в голову. Так матерился, так как труб находился аж за Болотами, а реснулся в Солнечном. Обидно. Была полная экипировка. Даже глушительно нашел для М4 и СКС.
Changelog - 0.33.114926 - Part 2 5 февраля 2014 Fixed: - Actions: morphine injection can be used on other player effectively fixing his broken legs and item correctly positioned in hands - Actions: Keys won't disappear after uncuffing - Actions: loading ammo works for sprayed Mosin variants - Actions: Read/Writing notes with paper and pen now works again - Actions: reviving with epinephrine or defibrillator works also if player blood is below 500 units of blood - Actions: Actions on another player no longer have an unlimited distance (max 2 meters) - Art: Bug allowing players to clip through geometry of the police station building. - Animations: fixed an issue where reload in prone would leave some residue sound clutter at the end of the reload animation - Animations: Weapon reloading for magazine was not working properly when no magazine fitted - Animations: Rifle Aimed Walk Updated, diagonal animations fixed - Animations: Sidestepping through doorway with rifle while crouching should not cause the player to get stuck now - Animations: knocking down player now possible in prone states, (possibly fixing the issue with frozen characters) - Animations: changed animation for equipping the compass - Animations: Proper animation played when taking pistol in run - Animations: Changing stances is faster now both for armed and unarmed player - Animations: Skinning problem with armored zombies that caused the model to warp during some animations - Animations: Standing with aimed weapon now allows for higher angle of tilt/bend - Animations: Mosin bolt animation after each shot updated to match hand animation - Animations: Removed footstep sound from pointing animations - Animations: Pointing gesticulation now possible even when holding 2 handed weapons - Animations: Clapping now possible to initiate while holding 2 handed weapons - Config: Berries have more nutrition now - Crafting: You can no longer saw off sawed off shotgun - Crafting: Can spraypaint M4 to green or black - Crafting: Damage is now transferred when items are painted - Crafting: Improved Backpack creation only possible when Courier Bag is empty (previously items accidentally deleted) - Crafting: Weapon cleaning kit can't be used when it's "Ruined" and won't reduce condition of a gun - Crafting: Spraypainting an M4 won't delete your carry handle - Crafting: Guns are no longer placed on ground while being painted (if not nescessary) - Crafting: You won't loose attached universal weapon flashlight after M4 painting - Items won't longer appear on ground after unsuccessful force feeding/drinking/fibrillating/handcuffing and won't loose quantity - Effects: Dazed effect plays again when a player is hit/damaged/shot - Effects: Some effects were not active locally when a player was restrained - Effects: gunshot sound of Magnum reverted to original one - Fixed: Missing texture error dz\weapons\data\weapons_damage_metal_smdi.paa - Fixed: Popping up texture error for beret models - Gear: Spraycans won't deplete after relogging - Gear: Book, radio, pot, pan, gas canisters, matchbox, paper, firewood and stone can be placed in hands - Gear: Headlamp beam raised slightly - Gear: Painted items now retain their previous quantities (i.e. Magazine ammo won't reset) - Gear: Various item descriptions and notifications fixed for grammar, typos, more detail - Gear: ZSh-3 Pilot helmet fixed and updated - Gear: Hoxton and Dallas masks where displayed in center of character, now display on face - Gear: Splint position in hand was wrong now corrected - Gestures: Taunt defaults correctly to F4 key - Graphics: "god rays" could cause overloaded post-processing and graphical corruption - Graphics: fix of removing shining object from hand (switch off) - Graphics: Roads have per pixel lights - Graphics: Dynamic lights should be now defined with "radius" value which is maximum radius of light in meters - Graphics: Tooltips are now not displayed for quickbar items, as it is a reference to type not specific item - Login: Respawn button now works correctly - Login: Various bugs fixed associated with connection errors that could cause a character to be deleted or killed by the server - Spawns: Lowered chance of Taloon and Mountain backpacks spawning - Spawns: Drastically lowered chance of backpacks spawning on the construction site - Spawns: Loot spawn tweaks in some civilian structures - Weapons: Mosin recoil increased - Weapons: Sawed-off shotgun can be loaded with ammo (was broken due to changed inheritance) - Weapons: Sawed-off shotgun: reduced size in inventory, reduced spread - Weapons: It is no longer possible to attach longrange scope onto SKS - Weapons: M4 carry handle can now be attached to painted variants of M4 - Weapons - fixed error in config of shotgun snaploader causing low velocitiy and damage - Zombies: Better filter/check of attack hits directly in engine - Zombies: Military zombies made tougher
Hotfixed: - Crash: Irregular crash of server in corpse garbage collector consequence of this is that the bodies will not disappear if other player is in vicinity - Crash: Creating item using recipe system caused serious server crash when not enough space in inventory - Crash: Client crash on exit, all systems 100% reproduction - System: Previous build caused overzealous starvation to occur Changelog - 0.33.114926 5 февраля 2014 This build continues with small bugfixes and several engine changes. A late addition of a significant change to the server variable processing has provided us a major performance boost on the server of around 5-10 FPS. This helps with a great deal of issues and results in a much smoother game experience from players even on a smooth server. Once several more of these optimizations are made it will allow us to increase player/zombie numbers and enable loot and zombie respawning.
Known Issues: - Spawns: Loot is not spawning in military tents - Spawns: Some structures in Svetlo currently do not spawn loot - Server: Servers under load can delay actions from the client - Graphics: Only 4 dynamic light sources will be rendered at one time currently - Actions: Looting a dead body may make a ghost clone copy of the inventory
New: - Actions: chambering SKS round from pile, loading 10 rounds from pile - Actions: You can uncuff other players with the hacksaw - Actions: Cannot use an item (e.g. drink/eat) if it is "Ruined" - Actions: Interactions with items reworked. Drinking/Eating/etc... more robust and user-friendly - Actions: Restrained players cannot use inventory or action menu - Animations: Player now can take and hide rifle in crouched run - Animations: SKS reload animations - Animations: firing weapon when sprinting will transition player into the aimed run(with some temporary limitations) - Crafting: FNX45 pistol can be chambered with single round - Crafting: Opening cans with combat knife added - Crafting: Opening cans with machete added - Crafting: Painting Motorbike Helmets to Black and Green - Crafting: Waterbottles and canteens now allow pouring water between them - Effects: Magnum revolver ejecting shells when reloading - Effects: Magnum revolver sounds - gunshots, reloading - Effects: Mosin ejecting shells when cycling - Effects: New Mosin sounds - gunshots, cycling, reloading - Gear: Improvised courier backpack added - Gear: Machete added - Gear: Hard hats added in various colors - Gear: Motorcycle Helmets have black visor variants - Gear: Small, uncomfortable, and silly (but cute) children's school backpack - Gestures: Clapping Gesture added, default F5 key - Gestures: Pointing Gesture added, default F6 key - Login: Player queuing system introduced. Penalty waiting time added for switching server or disconnecting a server quickly - Login: Players receive a login timeout when disconnect, increased if disconnect within 30 minutes of joining (max 5 minutes) - Login: When players logout, their avatar sits on ground for 30 seconds. Players must make sure they logout somewhere safe - Server: Player spawns now cached by engine directly, increasing performance - Server: Optimized synchronization and transfer of variables within and outgoing from server (significant performance increase on server, of 5-10 FPS) - Spawns: Added Bubble goose jackets into the loot spawns - Spawns: Added SKS rifle, speedloader, ammunition piles and boxes and SKS bayonet into the loot spawns - Spawns: Healthcare Center now spawns loot - Spawns: .45acp box of 25rnds added to loot spawns - Spawns: Police stations now spawn loot - Systems: Hunger and Thirst slightly modified. - Systems: Notifications added to UI for hydration and high energy - Systems: Fractures can now occur due to melee and shot damage, not just environmental - Systems: Fractures (arms/legs) now saved and loaded correctly from database - Translations: Added strings for all consumable items (Gas canisters, Batteries etc) and container items (First aid kit etc) for English, with some Spanish and Russian - Zombies: Different types of Military zombies now have tougher attack values and improved durability - Zombies: Engine dynamic obstacle checking (zombie, another player) - Zombies: Svetlojarsk zombie spawns added Change Log - 0.32.114557 23 января 2014 DAYZ PATCH UPDATE 22 JANUARY 2014
Branch: Stable ETA: In process Version: 0.32.114557
This build is has very big back-end changes, which means that it may take some time for game servers to come up. Please keep an eye on the DayZ twitter for updates. Many of the changes not listed here are significant database cluster changes associated with our datacenter, and involve configuration changes to DayZ servers themselves. We have tried to minimize potential problems, but delays and outages are possible now more than ever. We will be working as fast as we can to get everything back online.
Known Issues - Corpse cleanup causes server crash during forced server restart - Spray Painting a magazine while on weapon, creates fake (unusable) copy in inventory
Fixed - Niosh mask (respirator) inventory size fixed to 1/1 slot. - Missing strings for BE popup for alternate languages, set to English while translations are being done. - Reduced dispersion of FNX45 (from 0.05 to 0.03) - Balanced stomach capacity, - Added stuffed notifier (instead of sickness when full up) - Eating and drinking animations properly set for tablets/disinfectants - Version number in server browser and details - Saline transfusion doesn't refill full blood - Charcoal and Tetracycline tablets won't give sick badge if you aren't actually sick - Player aim run speed updated, weapon position changed and improved for first person view - Glitches on right hand while moving and while giving taunt fixed - Players can't pile backpacks inside of another backpacks, backpack-inception style. You can only put one backpack inside of another backpack if the backpack that is being put inside is empty. - Magnum speedloader should be spawning now - Number of backpacks spawning lowered - Number of .357 Pythons spawning lowered. - Number of M4A1s spawning lowered - Dead character cleanup performed at 10 minutes past death - Removed scripted server teleporting check as now managed by engine - Sea ambient sound is now slightly quieter - Animation: Fixed misc issues with vaulting - Animation: Fixed getting on the ladder from kneel for the armed player - Animation: Fixed animation speed for unarmed player in main menu - Animation: Fixed an issue with changing weapon while aiming in kneel - Animation: Fixed an issue with rotation while aiming in prone - Headtorch color descriptions fixed - Jeans descriptions (color) fixed - Cargo pants description fixed (color) Chest holster description added - Using an item in your hand no longer goes out of hand once action done - Using an item while something else in your hand will go back to that item once action done - Security issue with IGUI variable compiling - Situation where player used item on other players inventory causing neverending looped item check - Weapons now display tooltips - Players can now be revived with the defibrillator - Clipping on right hand when holding an item and pressing F1 (Greeting). - Map_ChernarusSW description fixed - SKS rifle description added
New - UI: Editable character name in main menu - UI: Hive, mode and time columns in server browser - Database: Support for sub hives. (Sub-private, Hardcore/Regular public) - Security: Signature verification against PBOs - Loot: Added shotgun speedloader into loot spawns - Loot: Added box of 20 pieces .357 rounds into loot spawns - Loot: Added color variants of all shoes into loot spawns - Loot: Added Hiking pants (both long and short ones) and Canvas pants including their color variants into loot spawns - Loot: Added hacksaw into the loot spawns - Loot: Added shotgun into loot spawns - Action: Players can now collect Berries as food - Loot: Added Hacksaw into loot spawns - Crafting: Players can create sawed-off shotgun from shotgun - Crafting: Players can opening cans with a hacksaw - Crafting: Painting Mosin with spraypoint now supported - Loot: Added spraypaint can into loot spawns - Map: Coastal harbor town of Svetloyarsk (and surrounding areas) - Animation: More direct transitions for aimed weapon(prone to stand/kneel and back) - Animation: Surrender now disarms player for single handed items - Loot: Pipsi, NotaCola, Spite and Rasputin Kvass drinks - Action: Burlap sack can be placed on head of self or target - Action: Burlap sack causes black screen and reduced sound when worn on head - Performance: Server Performance improvements - Zombies: Six new zombie soldier types - Crafting: Weapon cleaning kit used for keeping your guns in good shape - Loot: Shotgun snap-loader for fast reloads - Crafting: Player can spraypaint MP handguard and buttstock - Crafting: Support for "add paint" or "repaint" for spraypainting - Crafting: Player can spraypaint CMAG magazines Change Log - 0.30.114008 7 января 2014 Fixed:
Server: Dedicated Server crash related to memory cleanup Server: Player location rubberbanding Critical Security Vulnerability fixes
Note: This is a hotfix to address several key issues, and thus is focused on specifically those issues. Change Log - 0.30.113953 5 января 2014 New:
Design: Balancing of player spawns (ongoing) Server: Dead player cleanup (time based) Design: M9130 Bayonet can now open cans Server: BattlEye Anti-Cheat (Client as well) Server: Initial implementation for Sub-Private Hives (ongoing) Server: Initial implementation for regular & hardcore Public Hive
Fixed:
Server: Dedicated Server crash related to player skeleton Server: Player location rubberbanding (ongoing) Server: Large delay in item manipulation and "inventory tetris" Change Log - 0.30.113925 31 декабря, 2013 New:
Design: Balancing of player spawns (ongoing) Server: Enhanced Server-side security & customization options Design: .357 Magnum Speedloader should now spawn Server: First Person only servers are now supported (Seperate Hive coming later on)
Fixed:
Design: Player corpses should no longer despawn upon disconnect Server: Respawning should now function properly - in some cases you may have to wait a few seconds. (during high death/respawn times) Design: 357 Magnum spawning fixed Change Log - 0.30.113860 20 декабря, 2013 New:
Config: added anim hooks for zombie feeding(should allow for zombie to deal damage to unconscious players) Config: greeting with 2 handed weapon now possible without disarming UI: Inspect option in the inventory screen (shows item in 3D, draft system only) Engine: Servers with incompatible version marked in the server browser Engine: The „Player uses modified data“ message is removed from CHAT Design: you can craft splint and fix broken limbs with it Design: players who disconnect when unconscious will die Design: players who disconnect when restrained will die New weapon: Magnum .357 Revolver + ammo
Fixed:
Config: removed a small delay before the animation for un-shouldering a weapon starts playing when changing weapons (kneel and prone) Config: fix a minor issue with one handed items not being correctly placed in right hand for a surrender transition Config: m4 bolt and magazine animation improved Config: adjusted collision shape for armed player(should fix occasional issues going up stairs) Config: fixed an issue where unshouldering/shouldering weapon while moving forward caused the player to stop Animations: Sprint updated (Unarmed) - Unarmed sprint faster now Animations: Mosin Nagant Reload - Hand doesn't clip into scope when opening and closing bolt after each shot, weapon more stable now UI: Early Access warning dialogue Engine: Fix of players being able to talk globally when dead through Direct Chat Design: damage is transferred from closed can to open one Design: licking a battery now displays the battery's state properly Design: wooden sticks model fits inventory slots better now Crash: Occurs when pushing details twice on MP server browser Engine: Updated rain texture with refraction Design: Player blood and health not regenerating naturally Change Log - 0.29.113822 19 декабря, 2013 NOTE: You cannot connect to any LOWER server with this update (0.29), so only 113822 servers once they are running this build.
Fixed: Animation transitions - Restrained, Prone Rifle Greetings - Hand Position adjusted Fixed several floating loot issues in buildings without floor geometry fix for force feed/drink/consume medicine other players sharp objects open food cans (not working in retail previously) disabled reloading animation after mosin shot as it was preventing seeing fall of shot (temporary until new anim) Various Critical security updates
New: Magnum Reloads (magnum not yet enabled) you can measure whether is a battery fully charged, half charged or empty by licking it (not working, delayed until next build) Change Log - 0.28.113772 19 декабря, 2013 Fixed:
Drinking directly from wells now works headwear descriptions updated pants descriptions updated increased battery drain by flashlight bandaging cannot fix broken leg now server browser shows internet tab as selected out of the box fixed modifier messages, one message type per stage Workshop: lowered moto helmets spawn probability. removed old proxies, replaced with memory points Reduced level at which player becomes permanently unconscious Increased rate players recover from shock damage Internet set to default tab for multiplayer server browsing improved responsiveness when side-stepping from left to right/right to left disabled head movement for unconscious states adjusted head bob for select animations Various security related measures Tweaked the tenement buildings (small and big) for spawns on the roof improved transitions for restrained player Removed old proxies and replaced them with memory points and new loot spawn in sheds enabled step blending with raised rifle for better responsiveness Roadway LOD issue fixed that caused floating loot for some buildings
New: Temporary status indicators for state of player in the inventory screen (thirsty, sickness, hunger, etc...) force feed other players Rain updated - it should better correspond with the rest of scene by adding the refraction effect New variations for main menu (Unarmed) added Greeting animations for all stances to be replaced (Now with left hand to avoid issues when holding items) Magnum hand IK Opening cans with sharp tools Dot crosshair Damaging knife, screwdriver and bayonet used for opening cans Loot array (with respective type of meat) added to animals configs and new types of meat added to food configs (ANIMALS DISABLED)
Central Server: fixed performance issues on character creation and saving fixed character creation record override increased server response time and performance DayZ is now live. 17 декабря, 2013 Welcome to the DayZ Alpha.
boosteRU, Знаешь, порой обидно становиться, когда теряешь все одним разом, все что собирал день или больше, дак еще и обиднее когда ДРУГ убил сзади в голову, это вообще классно, я б такого друга тоже обматерил
У меня вот какая ситуевина случилась..Респанулся рядом с авиабазой под Кабанино,дошел-вроде тихо,кругом зомбаки,зашел в здание и тут меня сервак кошмарить стал,мол нет ответа сколько то секунд,в общем пнул меня,подключаюсь к другому серву,респа на этой базе,там где первые лаги накрыли.Только пятак высунул из здания по мне тут же стрелять стали..Свалил,выследил,убил-чел был нафаршерован серьезно(я тоже в снаряге нормальной),думаю пошарю в хабаре усопшего,подхожу ,а трупак от меня сваливать начал,в фонтанах крови,не шевелясь, просто будто его за веревку тянули,гонял его пару минут,стрелял(думал не добил),загнал в гараж,двери закрыл,он сквозь них прошел,как зомбак.Потом притих все таки.Чит,походу, хабаросохраняющий)))
-Анимация: изменена поза руки на Ruger 10-22 -Анимация: больше нету анимации сбрасывание рук после действия новой анимации, все действия (указывание, средний палец, приветствие) идут на одной руке. -Крафтинг: Можно отремонтировать одежду, оружие и предметы, с помощью специальных элементов (например: швейный набор, набор для чистки оружия) -Снаряжение: Настроенный швейный набор и ее рецепты крафта -Снаряжение: Добавлена конфигурация для жакета ковбоя (добавлен жакет) -Снаряжение: шляпы ковбоя теперь добавлены в спавн (несколько цветов) -Снаряжение: добавлен в спавн швейный набор -Снаряжение: добавлен в спавн B95 и 762 speedloader (ружья) -Снаряжение: Добавлена конфигурация для куртки ковбоя (добавлена куртка) -Снаряжение: Добавлен в спавн кожаный пиджак -Жесты: жесты руки вверх, добавил с привязкой клавиш F7 по умолчанию -Сервер: Оптимизация текстур, дальность рисовки, синхронизация предметов и зданий (незначительное улучшения FPS на серверах) -Системы: Падение теперь вызывает динамические повреждения (падение с 5 м в зависимости от местности - будет перелом ноги, а падения с 15 м уже есть возможность умереть)
Главыне изменения и исправления:
-Действия: после снятия мешка с голову, другие игроки не могли его одевать. -Действия: после снятия мешка с головы он клонировался и преобритал состояние ruined -Анимация: исправлена проблема, когда левая рука оставалась на месте при перезарядке FNX45 -Анимация: дергалась правая рука, когда одновременно использовались две анимации рук (средний палец и указание). -Крафтинг: невозможно совместить предметы Ruined в одну кучку, горсть. (такие как боеприпасы и т.п.) -Крафтинг: новозможно использование inspect на предмет ruined -Крафтинг: мотоциклетный шлем исчезал после покраски -Инвентаризация: Лут будет оставаться на мертвом персонаже после того, как игрок "мертвого персонажа" вышел на другой сервер. -Медицина: очистка ран спиртом (алкоголь) не добовляет профилактику раны -Медицина: рвота была некорректной. Теперь упрощена и упорядочена -Холодное: короткое холодное оружие наносит не малый ущерб (молоток, отвертки, ножовка) -спавны: Снижена вероятность спавна набора для чистки оружия -Системы: игроки не получали повреждения при падения -Системы: повреждения одинаково применяется ко всем объектам внутри инвентаря(в каторый попали слот) когда попали холодным или огнестрельным оружием (теперь объекты снижают повреждения, когда принимают урон) -Оружие: теперь баллистика работает более оптимально на всех патронах.
Вот задумался о пукупке игры. Почитал и сначала мод решил приобрести. Вчера зашел в инет магазин, где обычно скупляюсь, 86гр. комбинированные операции и по карте купить можно. Думаю приду с работы - куплю. Прихожу с работы - товар закончился. Ладно. Нашел на плати ру за 90. Но через вебмани. Ладно, думаю, утром уже деньги закину и куплю. Утром зашел - уже 98. Ладно. 100 с карты кидаю, но деньги чтото задерживаются. Пока час побегал по своим делам. Прихожа - деньги пришли на вебмани, но товар закончился. Кидаюсь искать - у большей части продавцов товар закончился. В итоге еще десятку приходится докидывать и все таки взял.
voha07, Не удивительно. Если всего за несколько месяцев, было продано 1,335,108 копий Standalone стоимостью в 1к. А про мод можно и не говорить. Цена не большая, да и возможностей на данный момент больше
Дата: Воскресенье, 16.02.14, 22:06 | Сообщение # 417
ЦитатаLarsUp71 ()
смотри 5.10,6.38
О Госпади, сколько вас развелось. Это карта черноруси в арме 3, в СА еще нет машин и появятся не скоро, как и вся остальная техника. (На след Ваш комментарий, с глупым утверждением что это СА: Где доказательства(реальные, от самих разработчиков), что это стандалоун?)
Дата: Понедельник, 17.02.14, 07:32 | Сообщение # 418
Asinit529, Возможно бета-патч. Либо (Experimental) или (Internal). Про эксперементальную наверное знаком, а версия с пометкой Internal недоступна для скачивания. Только закрытое тестирование.
Дата: Понедельник, 17.02.14, 08:59 | Сообщение # 419
ЦитатаBimbo ()
Возможно бета-патч.
Специально вчера его скачал. 2 Часа играл. Играл на людном сервер, ни одной машины. На официальном форуме ни одного упоминания, что скоро добавят технику При Internal не знаю, но и геймплей не из неё.
Дата: Понедельник, 17.02.14, 11:20 | Сообщение # 420
Утихомирьтесь уже. Если бы был хоть намёк на введение транспорта уже весь народ бы на ушах стоял. Это именно Арма3, грамотно подключенная карта Ч+ и впихнутый транспорт из мода. И всё. У Рокета и так дел по горло с багами которые есть - он не дурак чтобы добавлять себе новую головную боль сейчас.