Дата: Воскресенье, 15.06.14, 20:30 | Сообщение # 1
Игра: No Man's Sky Платформа:PS4, PC Жанр: Action / 3D / 1st Person / 3rd Person Дата выхода: 10.08.2016 Разработчик: Hello Games Издатель: Hello Games Официальный сайт
Геймплейный трейлер грядущей вселенской инди-песочницы, где процедурно генерироваться будет все на свете — планеты, леса, пустыни, флора, фауна и едва ли не законы вселенной. Ярко, сочно, интересно.
К бабке не ходи, игра пустышка, для осуществления их планов и чтобы это было все интересно, нужно очень много времени. После всяких Star Citizen и уже вышедшей Elite люди перестают верить, по крайней мере некоторые не скрывают, что для осуществления их планов понадобиться ещё 10 лет. Игра для романтиков, которые будут сами придумывать себе занятия, как и в Элите. Просто все красочно и более упрощено.
Haoose, Странно только на этой странице и есть 9 августа, в остальных местах дата старая. Вот правильная ссылка. http://blog.us.playstation.com/2016....-august Раз сам Шон написал то 100%.
Deathstroke, лид разработки пишет, что игра не готова и нужно чуток времени на доработку, они по-твоему кривую версию выпустят раньше на пк?
Цитата
The game really has come together, and it’s such an incredible relief. As we sit an play it now, and as I watch playtesters every day, I can finally let myself get excited. We’re actually doing this. However, as we approached our final deadlines, we realized that some key moments needed extra polish to bring them up to our standards. I have had to make the tough choice to delay the game for a few weeks to allow us to deliver something special.
I believe, and I may stand corrected in the next 24-48 hours, but the delay for PS4 is just for performance polishing. Meaning, the game is done. No art to create or more things to add, but performance may need tweeking to make it run smooth on the frame rate they want. Perfornace on the PS4 side, not PC.
I say this because PS4 games are developed with their dev kits/C++ on a PC.
It's easier for them to range the PC because of the hardware. A PC owner who meets the minimum specs maybe playing the game on Low and Medium settings. Where as those who have higher end hardware can set their settings to High and Ultra. The PS4 has no graphic options like the PC. You can't turn FSAA down or change shadowing drastically, draw distance, partials, etc. down on a PS4. On the PC you can to get your optimal game play to the hardware you have.
A PS4 will look the same on every PS4 minus the TV. They will have the same frame rate and graphical eye candy.
I think, and I may be incorrect, but I believe they are dealing with performance based issues on the PS4 and that's why it is dealed. If it's bugs, then the PC will be delayed as well.